Välj land för leverans
Vi använder cookies för att säkerställa funktionaliteten på vår webbplats. Efter att ha gett ditt samtycke använder vi dem för att analysera trafik och anpassa annonsering på tredje parts annonsplattformar, alltid i enlighet med reglerna i sekretesspolicyn.
Vårt åtagande slutar inte med levererade varor
Mycket få e-handlare kan skryta med fördelarna med ett auktoriserat servicecenter. Vi på Muziker vill att våra kunder ska känna av kvaliteten på vår service redan vid första kontakten och att denna positiva upplevelse ska bestå under de närmaste åren. Vårt åtagande upphör inte i och med köptillfället. Vi vet att ett bestående intryck inte bara innebär att erbjuda ett brett urval av kvalitetsvaror för olika fritidsaktiviteter till rimliga priser, att kommunicera snabbt och kunna ge råd till våra kunder i 26 EU-länder, eller att möjliggöra säkra och smidiga betalningar och leverera varorna i tid. Vi kan ta hand om våra kunder även efter köpet och lämnar dem inte i sticket om något går fel.
Vårt skadecenter har en egen auktoriserad reparationsservice som kan utföra snabba och professionella reparationer. För att vi ska kunna uppfylla våra åtaganden under hela garantiperioden och livscykeln utan onödigt dröjsmål, har vi ett eget team av erfarna professionella reparatörer, elektriker och testare. Vår service är auktoriserad att reparera mer än 30 kända varumärken. Vi arbetar också med andra auktoriserade tjänster för mer än 160 varumärken. Du kan lita på vår erfarenhet!
Vi säljer endast högkvalitativa produkter, varav de flesta är föremål för inspektion innan de skickas från vårt distributionscenter. Om något trots våra ansträngningar inte fungerar eller om något fel upptäcks på den köpta produkten har du dock rätt att kräva garanti.
Hur startar jag en reklamation?