Välj land för leverans
Vi använder cookies för att säkerställa funktionaliteten på vår webbplats. Efter att ha gett ditt samtycke använder vi dem för att analysera trafik och anpassa annonsering på tredje parts annonsplattformar, alltid i enlighet med reglerna i sekretesspolicyn.
Innan du kontaktar oss kan du läsa Vanliga frågor. Här hittar du användbar information om beställningar, leverans, reklamationer, returer och andra viktiga ämnen. Du kan lösa din förfrågan direkt, utan att vänta på en anslutning eller ett svar.
FAQ – Vanliga frågor och svarOm du har en fråga, fråga gärna. Men innan du kontaktar oss, ta en titt om du kan hitta svaret i vanliga frågor.
Chatta på vår hemsida, e-post, telefon eller Facebook - det här är de kanaler genom vilka kundsupportteamet för smarta och hjälpsamma människor kommer att vara där för att hjälpa dig att välja rätt produkt för dig eller din vän, hjälpa dig om du har problem med en beställning eller med en betalning.
Du får informativa svar på tekniska produktfrågor från branschfolk. Vi ser fram emot att höra från dig!
Arbetstid (exklusive helgdagar): From Mo to Fr 8:30-16:30
Är du mer än nöjd med hanteringen av din beställning eller fick du en oväntad gåva med din beställning? Hände något som orsakade ditt missnöje?
Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, så lämna oss din feedback. Komplimanger gör oss glada och konstruktiv kritik för oss framåt!
Har produkten du beställt en funktionsdefekt eller är den trasig? Skickade vi fel produkt, kom paketet ofullständigt eller kom paketet inte alls? I det här fallet måste du rapportera det omedelbart via vårt ansökningsformulär. Våra kollegor på skadeavdelningen kommer att göra allt för att lösa situationen till din tillfredsställelse!
Arbetstid (exklusive helgdagar): MÅN-FRE 8:00 - 16:30
Gillar du inte de köpta varorna? Du kan dra dig ur avtalet inom 14 dagar. Denna period börjar från det ögonblick då du accepterar leveransen av varorna personligen eller av en person som utsetts av dig. Ångerrätten gäller endast köp som görs i e-butiken hos Muziker, a.s. och gäller inte köp som görs i vårt fysiska butiksnätverk. Om du är medlem i Muziker Club har du rätt till en förlängd ångerfrist, dvs. 30 dagar från mottagandet av varorna. Om du köper som företag kan du också dra dig ur avtalet inom 14 dagar efter mottagandet av varorna.
Arbetstid (exklusive helgdagar): MÅN-FRE 8:00 - 16:30
Gitarrer, trummor, jackor, paddlar, LP-skivor och mycket mer. Alla dessa saker kan du prova personligen och köpa i våra butiker. Vår utbildade personal kommer att ge dig bra råd och peka dig i rätt riktning så att du är 100% nöjd med ditt köp. Våra butiker fungerar också som utlämningsställen för din beställning från webbutiken. Så tveka inte att besöka oss!
På Muziker erbjuder vi hundratusentals produkter och tusentals olika varumärken. Men vårt lager är tillräckligt stort för att rymma ännu fler nya produkter som kommer att ge människor glädje. Om du är tillverkare eller distributör av aktiva fritidsprodukter och vill erbjuda ditt sortiment till Muzikers kunder är du välkommen att kontakta oss på följande adress.
Vi vill packa in en bra känsla i varje låda vi skickar från vårt lager och vid varje köp i vår butik. Vårt marknadsföringsteam är här för att se till att kunderna känner sig säkra på att Muziker är rätt val. Var och en av våra kunder är unik, så vi strävar efter att skapa en atmosfär som får alla att känna sig bekväma. Vi kommunicerar det vi vill säga med bilder, text, video och kvickhet. Vi skapar en gemenskap av kunder som tycker att Muziker är deras favoritmärke och en butik som är ett nöje att återvända till om och om igen.
Som namnet antyder är vår avdelning dedikerad till människor och företagskultur. Varje företag består först och främst av människor, varför vi vet att det är de som är glada och motiverade som driver framåt inte bara sig själva utan också alla Muziker. Vi är här för att lyssna, ge råd eller vägleda dem på rätt väg. Vi är inte den traditionella HR som du känner från de flesta företag, som hanterar det nödvändiga administrativa minimumet, dvs främst löner, kontrakt eller att anställa människor. Tvärtom är vi avdelningen som följer med varje kollega under deras "livsresa" på Muziker. Vårt uppdrag är att delta i att skapa en miljö där våra anställda trivs och har möjligheter till personlig och karriärutveckling - det är därför ämnet utbildning, välbefinnande och ledarskap är mycket viktigt för oss. En del av vårt jobb är att välja våra framtida kollegor, så om du är intresserad av att arbeta för oss vill vi gärna träffa dig och hjälpa dig!