Välj land för leverans

Professionell kundservice

På Muziker vill vi att våra kunder ska uppleva en högkvalitativ service redan från första kontakten. Det breda utbudet av fritidsprodukter kan vara spännande, men det verkliga mervärdet ligger i professionell kundvård. Kontakten med en levande människa kan inte ersättas av en robot eller ett automatiserat meddelande.

Vårt kundvårdsteam består av experter inom olika segment och fritidsaktiviteter, från musikinstrument via golf, vandring, vintersport, fiske, vattensport, cykling till experter på olika tekniska prylar. Medarbetarna i teamet har antingen språket som modersmål eller är experter på att kommunicera på sina respektive språk och kan därför hantera professionell kommunikation på olika europeiska språk och kan uppfylla en mängd olika kundkrav på våra e-shops i 26 länder i EU.

Vi kommunicerar med våra kunder via snabb chatt, telefon eller e-post. Vi kan guida dem genom våra produkter, jämföra deras funktioner, egenskaper och specifikationer, ge råd om kompatibilitet med andra produkter, konsultera ett urval. Naturligtvis finns det ytterligare information om behandling av beställningar, betalningar, leverans av försändelsen eller den aktuella statusen för fordran.