Välj land för leverans

Tillbaka

Nytt påstående

Produkten är dysfunktionell

Produkten är dysfunktionell

Samtidigt är det inte möjligt att göra anspråk på en produkt för vilken redan har ansökts frånträda avtalet. Det är inte heller möjligt att frånträda avtalet om produkten för närvarande är en del av kravet.

Välj den typ av dokument som ska ligga till grund för skadeanmälan.

Ange order-ID och fakturanummer.

Båda numren hittar du i din faktura. (Contact)

Ange kvittonummer och UID-nummer

Om „DOKRPID”-numret på ditt kvitto börjar med två bokstäver anger du hela „DOKRPID”-numret, inklusive bokstäverna – annars anger du dokumentnumret „č.d.”
Ange de sista 4 siffrorna i UID-numret på dokumentet
Om du inte hittar några av numren på kvittot, se
en provdemonstration.

Påstående från

Information om påstådd produkt

Fakturanummer eller kvittonummer

Inköpsdatum

Ange order-ID och fakturanummer för att visa artikellistan.

Bankkontonummer vid återbetalning av köpeskillingen

Om alla tillämpliga bestämmelser som krävs enligt lag uppfylls återbetalas köpeskillingen med samma betalningsmetod som jag ursprungligen använde för köpet. Vid betalning kontant, mot postförskott eller på annat sätt som inte tillåter återbetalning på samma sätt, godkänner jag att återbetalningen sätts in på följande kontonummer:

Leveransadress vid reparation eller utbyte av varan

Jag begär att den reklamerade produkten hämtas på följande adress

Jag kommer att slå in den reklamerade produkten noggrant och kommer att inkludera ett utskrivet kvitto. Vi vill beställa en rätt kurir för att hämta ditt paket, därför vill vi att du ger oss lite information om paketet vi ska hämta.

Jag vill bli meddelad om status för anspråket via e-post
Denna webbplats skyddas av reCAPTCHA och Google-företaget tillämpar sekretesspolicy och användarvillkor.